نرم افزار حسابداری شایگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 22 فروردين 1397
بازدید : 119
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

امروزه با گسترش کسب و کارها انجام عملیات مالی و حسابداری به امری زمانبر و خسته کننده تبدیل شده است.

با استفاده از نرم افزار حسابداری می‌توانید کلیه امور مالی و حسابداری خود را با دقت بالا و زمان کم بدون هیچ گونه اشتباه انجام دهید.

نرم افزار حسابداری حسابگر محصول شرکت شایگان سیستم است که تمامی نیازهای شما جهت ذخیره، پردازش و مدیریت بر تراکنشات مالی شما را فراهم آورده است.

با نرم افزار حسابداری شایگان بعد از ثبت اطلاعات جزئی مربوط به یک حساب اطلاعاتی مانند شماره تماس، موبایل، آدرس و... بعد از انتخاب دکمه ذخیره از شما پرسیده می‎شود که می‌خواهید این حساب به دفتر تلفن اضافه شود؟ با انتخاب بله اطلاعات حساب در دفتر تلفن هم به عنوان یک مخاطب ذخیره می‌شود و شماره حساب به عنوان کد برای مخاطب ذخیره می‌شود. با این کار با انتخاب حساب مورد نظرتان در پایین صفحه تب اطلاعات جزئی دفتر تلفن وجود دارد که می‌توانید شماره و اطلاعات مخاطبتان را مشاهده نمایید. در دفتر تلفن نرم افزار حسابداری حسابگر امکان ایجاد مخاطب به صورت چند سطحی ممکن است برای مثال اطلاعات مربوط به یک شرکت را وارد کرده و در مرحله بعدی با انتخاب دکمه جدید می‌توانید کارکنان آن مجموعه را تعریف کنید و این کارکنان را به عنوان سطح زیرین مخاطب شرکت تعریف کنید. برای این امر فیلد مجموعه اصلی برای کارکنان را مخاطبی که برای شرکت تعریف کرده‌اید انتخاب نمایید. با این کار با رفتن به صفحه مخاطبی که برای شرکت تعریف کرده‌اید در بخش جزئیات که در پایین صفحه تب اطلاعات کلی قرار دارد، تمامی سطوح زیرین این مخاطب نمایش داده می‌شود که در این مثال اسامی کارکنان قابل نمایش است.

امکان تعریف تعداد نامحدود کاربر در نرم افزار حسابداری حسابگر وجود دارد که برای مدیر سیستم امکان کنترل روی فعالیت کاربران فراهم آمده است. به این صورت که با تعیین تیک‌های مرتبط با تغییرات مربوط به سندها، فاکتورها، حساب‌ها و... در پارامترهای مدیریتی نرم افزار، بعد از تغییر در هر یک از موارد تعیین شده، این تغییرات برای مدیر سیستم قابل رویت است. همچنین با مدیر سیستم امکان مشاهده تمامی کاربران فعال در سیستم و مکان حضور آن‌ها وجود دارد. با نرم افزار حسابداری حسابگر می‌توانید تعیین کنید که نرم افزار بعد از چند دقیقه کار نکردن بسته شود.

از دیگر امکانات منحصر به فرد نرم افزار حسابداری می‌توان به فرم سازماندهی اقدامات اشاره کرد با این امکان تمامی وقایع مهم مالی و حسابداری خود را مشاهده می‌کنید و با تعیین تنظیمات مربوطه می‌توانید تعیین کنید که این فرم بعد از باز شدن برنامه در صفحه اول نمایش داده شود. در اینم فرم کارهای برای انجام، وضعیت حساب‌ها، وضعیت چک‌ها و همچنین سر رسید خرید و فروشتان قابل مشاهده است.

امکان تغییرات برای رنگ جداول و نوشته از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری حسابگر است.





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری شایگان , نرم افزار مالی شایگان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ شایگان سیستم خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم و آدرس shygunsys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com